Kysyimme asiakkaiden kokemuksia: HR-Ikkunoiden asiakastyytyväisyys on huipputasoa!
Kohtaamme täällä asiakaspalvelussa tyytyväisiä asiakkaita päivittäin, mutta halusimme omien havaintojemme tueksi saada myös puolueettoman selvityksen asiakkaittemme kokemuksista ja teetimme tänä kesänä (2023) uuden asiakastyytyväisyyskyselyn. Kyselyn toteutti Zef.
Tutkimus osoitti, että jopa 90% asiakkaistamme on sitä mieltä, että:
- HR-Ikkunoiden kanssa oli mukava asioida
- Toimitus tapahtui sujuvasti
- HR-Ikkunat piti lupauksensa
"Nopea toimitus, helppoa asiointia. Sain vastauksen sähköposteihini nopeasti.
Tuote on kilpailukykyisesti hinnoiteltu."
Asiointi kanssamme on positiivinen kokemus
Asteikolla nollasta sataan kaikki arvioinnit asioimisen mukavuudesta asettuivat välille 45-100 eli kukaan vastaajista ei ollut kokenut asioimista ikävänä. Parhaan mahdollisen arvion eli yli 90 pistettä antoi liki 60% vastaajista!
Meillä on täällä tehtaalla ja toimistossa aina kivaa kiireenkin keskellä, teemme töitä iloisin mielin. On mukavaa, että positiivinen asenteemme välittyy myös asiakkaille!
Asiakkaiden tarpeista huolehtiminen on meille prioriteetti. Meihin saa aina nopeasti yhteyden, neuvomme kaikissa pulmatilanteissa ja hoidamme urakat kunnialla loppuun asti.
"Rakennusprojektiini on sisältynyt monenlaisia vastoinkäymisiä
monien eri toimittajien kanssa.
HR-ikkunat oli kuitenkin projektille positiivinen kokemus ja iloinen yllätys. "
Toimitukset sujuvat lähes poikkeuksetta sujuvasti
Asteikolla nollasta sataan jopa 95% arvioista asettui yli 65 pisteen, kun kysyttiin toimituksen sujuvuutta. Puolet vastaajista antoivat toimituksesta parhaan mahdollisen arvosanan.
Jos meille itsellemme sattuu jokin virhe toimituksissa, korjaamme tilanteen ripeästi ja myös tästä olemme saaneet usein positiivista palautetta, että reklamointi on sujuvaa.
Toimituksiin vaikuttavat tehtaamme toiminnan lisäksi monet tekijät, kuten yleiset maailmantilanteet ja alihankkijoiden aikataulut, joten aina emme itse voi täysin vaikuttaa toimitusten sujuvuuteen. Lisäksi haluamme huolehtia myös työntekijöistä, mikä näkyy esimerkiksi siinä, että loma-aikoina tehtaamme hiljenee, jotta ihmiset saavat viettää aikaa perheidensä kanssa. Mutta teemme aina kaikissa tilanteissa parhaamme! Ja kehitämme toimintaamme myös koko ajan uusilla investoinneilla ja tehokkaammilla työtavoilla.
Katso Facebookista video, jossa teemme ensimmäisiä kokeiluja uudella CNC-koneella!
"Joitain pieniä kuljetusvaurioita oli, mutta niiden korjaus hoidettiin
jopa niin mallikkaasti, että lisäsivät tyytyväisyyttä kokonaisuuteen."
HR-Ikkunat pitää lupauksensa
Näin on. Olemme perinteikäs kotimainen perheyritys ja meille on kunnia-asia toimia sen mukaan, mitä on sovittu.
Huolehdimme, että asiakas saa kaiken tarvitsemansa ja otamme työstämme täyden vastuun. Haluamme säilyttää vilpittömän ja nöyrän asenteen ja teemme sinnikkäästi töitä sen eteen, että suomalaiset kodit saavat parasta laatua.
"Ei ole mitään pahaa sanottavaa. Sovituista asioista pidetään kiinni."
Kiitämme kaikkia asiakkaitamme palautteesta!
Positiivinen palaute totta kai piristää mieltä, mutta voimme kehittää toimintaamme, kun kuulemme myös mitä voisimme tehdä vielä paremmin. Olemme siis tutkineet myös kriittiset palautteet ja selvitämme mikä on osaltamme mennyt pieleen, jotta jatkossa vastaavaa ei sattuisi.
Otamme mielellämme suoraa palautetta vastaan jatkossakin!